Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En behövlig lyxmys onsdag

    ·  Älskade dagar

Hade en riktig mys lyx onsdag igår. Tog det väldigt lugnt igår men gick till gymmet ändå, fast var bara där i en halvtimme...var väl bara inte på topp igår! Men det ändrade mitt hjärta på. Vi åt super god mat på restaurang och vi tog till och med efterrätt som bestod av kardemumma glass och varm äppelpaj! Så himla gott och mysig stund!

Idag ska jag försöka bli lite mer fitforfight så om någon timme ska ja iväg till gymmet med Malin! :D

Skrev förresten ett cv igår vilket jag tyckte blev bra. Måste dock slipa på det och det jobbigaste av allt.. Personliga breven. Måste försöka göra det idag!

Imorgon är det fredag också och som jag längtar denna vecka! Oxhälja marknaden och dem som känner mig vet att jag älskar marknader, sen kanske Göteborg denna helg. Wihooo




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR