Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nya tag

    ·  Träning/Inspo

Tisdag och jag är tillbaka för bloggandet! Har inte känt för att blogga dem senaste veckorna och har heller inte mått så bra men har bestämt mig för att rycka upp mig och bara köra!

Det är okej att falla om man tar sig upp efteråt!

Igår var det måndag och mitt hjärta var ledig så vi tog en skön sovmorgon och gick och tränade tillsammans. Super roligt då han hjälper mig jätte mycket med teknik och allt sånt som jag inte kan och igår körde vi rygg och biceps.
Rygg är något jag är totalt dålig på att träna så idag känns det att vi körde riktigt bra övningar. Vi avslutade på löpbandet.

Idag körde jag lite kondition med magövningar ifrån en ny bra app som jag funnit. Den heter pumpup och man kan göra olika program för olika muskelgrupper, eller om man vill gå ner i vikt, bygga muskler eller vara hälsosam! Idag provade jag ett litet magpass på 30 min som innehöll lite uppvärmning, styrka och sen core övningar. Och avslutade med bandet i 8 min. Svettigt men roligt att följa ett program!

Ikväll ska jag övningsköra och dansa vilket ska bli super kul! Och strax ska jag hem och öva in sista korren som jag måste lära mig till dansen kväll då alla andra ligger före haha! (Började 3 gånger efter alla andra) denna danskurs är jazz/modern med teknik vilket jag behöver bli bättre på och korren är super bra!

Ni får ha en bra dag! Puss




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR