Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godaste salladen!

    ·  Allmänt
God eftermiddag måndag! Jag har hunnit med att äta frukost, träna ett tufft konditionspass, gjort en supergod sallad och ätit! Nu ska jag ta det lugnt i soffan med lite ljus och något jobbsökande och lite planering i min kalender! Älskar att ha ordning och reda på saker och ting jag gör och idag mår jag superbra.

En sallad med stekt falukorv och bacon i med lite pasta och iblandat med god parmesan/vitlöks crème fraîche. Avokado på sidan om. Så himla gott! 
Som ni ser. Hög puls på bandet då jag körde ett HIIT program! Innan detta 15 min på cykel och 15 min crosstrainer! 
Hade tänkt att köra kondition hela veckan och mindre styrka. Ska lägga fokus på mage också! 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR