Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Glad idag

    ·  Älskade dagar

Idag är jag glad! Riktigt glad! Ska ja berätta varför? Jo för idag har jag och min fina vän bestämt 2 låtar till hennes dop som jag ska sjungs på och det ska bli så kul!! Och igår ringde en och frågade om jag ville sjunga på deras dop också vilket ska bli så kul! Det är ju sånt här jag vill göra! Bli förfrågad och få stå på scen. Sjunga och ge glädje!

Inte nog med det!! Pappa ringde och sa att jag skulle få en ny telefon som jag velat! Den nya samsung galaxy s4. Ni kanske tycker jag låter som ett barn nu men jag älskar nya saker. Sen har jag haft min iPhone i två år nu och känner för en omväxling. Ska bli roligt.

Det sista som gjorde mig glad idag var att jag körde ett hårt benpass och
Ändå inte blev trött idag. Känns så kul alltså och ikväll ska ja få dansa som jag bara älskar. Och sen få krypa ner bredvid min älskade. Åh denna dag är verkligen bra!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR