Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

New haricolor and makeup

    ·  Allmänt
Hej och god förmiddag! Har nyss ätit frukost och ska iväg till gymmet alldeles strax! Idag blir det ben och rumpa vilket ska bli jätte härligt! 

I förrgår färgade jag håret hos frisören som mitt hjärta gav till mig och det blev riktigt bra även om jag är ovan i mörkt hår. Så här kommer före och efterbild
Sen på kvällen var jag och lärde mig att sminka rockabilly smink så här kommer resultatet på det också! 
Älskar min jobboutfit också! 


Så eftersom jag nu kan denna sminkning lär jag gärna ut den till er också helt gratis såklart! Så skriv i en kommentar om ni är intresserade eller undrar över något eller kontakta mig på Facebook: izabelle Hahne 










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR