Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mitt nya jobb

    ·  Allmänt, Isabelle tipsar
Okej! Dags att berätta om mitt jobb! 

Jag är numera hårvård/makeup konsult för Marykay. Ni undrar säkert vad jag gör då? Jag kommer att gå in helhjärtat med att försöka hjälpa andra människor med de dem vill ha hjälp med inom skönhet! Jag kommer hålla i mysiga klasser som kommer innehålla det bästa för ansiktet inom hudvård men även för att få till snygga sminkningar då jag gillar smink också! Ja kommer ge tips på vad som passar bäst för just dig och låta er få prova produkterna gratis på dem här mysiga klasserna! 

Jag är väldigt ny på allt detta ännu men alla måste börja någon stans eller hur?:) 

Men detta är bara en sak jag kommer göra.. Jag kommer även låta er få veta hur ni börjar precis som jag. Och det är de som är så bra med marykay alla kan få ta del av detta och bli en konsult också! Och att vara konsult är bara början inom detta! 

Och eftersom jag har min blogg kommer jag även här tipsa om dem bästa produkterna som jag verkligen gillar och använder! (Ja jag kommer använda allt de jag säljer för att verkligen kunna förmedla att dem här produkterna verkligen är så bra som jag säger dem är!) 

Har ni frågor redan nu så får ni skriva på det här inlägget eller skriva på min Facebook: izabelle Hahne 
Jag bokar gärna in en klass för just dig och dina vänner men även bara gör just dig om du vill! 

Det här är min fina sminkväska från marykay där jag lagt i dem sakerna jag använder inom makeup och jag kommer visa er en produkt i taget då och då för att visa bättre. Detta är så kul!!! 


♡Anna♡
Skrivet: 2013-11-07,  kl. 12:40:15

Hejsan! Jag under hur mycket det kostade dig att börja som konsult för Mary Kay. Det måste ju kosta en del att köpa alla produkter?

Kram Anna

Svar: Hej anna! Jag har precis skickat ett mail till dig och besvarat din fråga! Kram Izabelle
None None

♡Gabriella♡
Skrivet: 2013-11-08,  kl. 07:44:55 Blogg:  http://lifeofella.blogg.se

Vad roligt! :D

Svar: ja det är verkligen superkul! Tänkte faktiskt fråga dig om du skulle vilja vara värdinna för en klass med mig och några av dina kompisar/släktingar/familj? =) Skriv på facebook så berättar jag mer! :D
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR