Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min tisdag

    ·  Allmänt
Godkväll kära ni! Idag vet jag inte som varit med min kropp men varje gång jag ställt mig upp har det snurrat till rejält i huvudet och när jag var klar på gymmet förut snurrade de så mycket så att jag
Nästan höll på att svimma. Läskigt alltså! 

För övrigt har det varit en bra dag! Gick upp ganska sent idag men antar att jag behövde det! Utbildade mig själv lite inom marykay och åt god frukost! Sen gick jag ner till gymmet där jag körde ett intensivt fettförbränningspass med fokus på benen! Tänkte berätta för er vad jag menar med detta någon annan dag men brände ungefär 1000 kalorier iallafall på 1.45 h! 

Därefter skulle jag öva i kyrkan inför dopet som jag ska sjunga på nu på lördag! Åh vad roligt de ska bli!:) 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR