Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godmorgon kära måndag

    ·  Vardag
Godmorgon kära måndag. Idag vaknade jag upp i min säng igen vilket kändes skönt efter en långhelg med massor av folk, men massor av folk som jag tycker väldigt mycket om däremot! 
 
Måndag och jag är ledig tills på torsdag. Det känns konstigt för jag vill egentligen jobba men det känns också bra eftersom då kam jag fokusera på vad jag vill göra dem här dagarna och inte ha en full dag med jobb hihi. 
 
Ska leta upp lite fitspo bilder till er då jag verkligen bestämt mig för att jag ska klara av att säga nej till onyttigheter. Kanske skriver om det mer någon annan dag. Önska mig bara lycka till hehe! Ska ut på en lång pw med Davids syster som följde med ifrån göteborg hit igår vilket ska bli kul sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag måste plocka lite i lägenheten för just nu ser det verkligen inte bra ut. Ni får ha en bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR