Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Det nya livet har precis börjat.

    ·  , Älskade dagar
Det sägs att efter studenten så börjar det nya livet. Jag fick till och med ett kort där det stod "lycka till, nu börjar det nya livet". Det fick mig att tänka lite och ja det kanske gör det. Jag har nu inte längre den där tryggheten efter varje sommar runt slutet av Augusti som jag kan gå till varje dag men då är det dags att finna sig nya tryggheter och en av dem är min familj, mina vänner och min pojkvän såklart!
 
Jag har så mycket drömmar och saker jag vill göra som snurrar runt i min skalle och det gör mig egentligen bara stressad så jag har bestämt mig för att ta det som det kommer ett tag framåt för som sagt, livet har precis börjat och man behöver inte ha bestämt hela sitt liv bara för att man gått ur skolan. Dem sakerna som står framför mig just nu är sommarjobbet,utomlandsresa i September,skriva in mig på arbetsförmedlingen....Skaffa en kattunge,förhoppningsvis få något jobb ett tag,Träna på som bara den, och sist men inte minst. TA MITT KÖRKORT. 
 
Eftersom det här med nya livet ska börja nu har jag tagit bort alla inlägg på bloggen och gjort en ny fin header för lite omstart så att säga. Hoppas den passar in bra :) Har ändrat min profil också lite.
 
Förra veckan var verkligen underbar och jag har blivit uppvaktad av min fina familj samt släkt. Jag har fått gått på fin bal med min fina vän Caroline och jag har fått skrikit på ett flak i regn och bara känna lycka. Jag har så mycket bilder jag vill visa upp men jag börjar visa er lite bal bilder tänkte jag så jag får dela upp det hela! 
 
 
 
 
 
Tjejen som fixat mitt älskade hår samt sminkningen till balen heter Tina kojo och ni finner henne på facebook. Hon är GRYM!
 
 
Älskade mamma och älskade klass(halva på bilden typ)
 
Finaste vännen och min älskade bak i bilen.
Dem här bilder fick det bli. Tagna med min kamera. Kommer säkerligen ge er bilder ifrån min mammas kamera imorgon också.
 
Nu ska jag och min dumma hosta göra iordning sig för natten. Imorgon blir det jobb! 
 
Räknar in det nya livet, 3...2...1... NU KÖR VI!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR