Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Balen, Lyckan, och kärleken

    ·  Älskade dagar
Godmorgon lediga tisdag. Endast 2 dagar kvar till jobb. Idag ska jag äta en riktigt stadig frukost och gå ut och gå. Ja ni kanske undrar varför jag bara är ute och går och egentligen har jag inget bra svar på det, ett svar kan vara för att jag inte har ork att gymma på sommaren och ett annat svar är väl för att jag börjat tycka om det väldigt mycket. Att kunna se hur långt man går, hur mycket man bränner osv... Idag följer iallafall Davids syster med då hon inte gjorde det igår. 
 
Nu kommer del 2 av bal bilderna, tagna av mamma!
 
 
Min fina älskling.
 
 
Svartvit som färg, älskar bilden lika mycket!
Älskade vän!! 
 
Finaste pappa!
Det var det. har lite studentbilder som jag får lägga upp någon dag också. Sen en hel dröööös bilder ifrån Kreta som ni också ska få se! Nu frukost!
♡JOSEFINE ANDERSSON♡
Skrivet: 2013-06-27,  kl. 08:09:32 Blogg:  http://josefineandersson.se

ÅHHH SÅ FIN DU VAR

sv: Det är en slags naturlig, flytande sötning :) Du kan byta ut det mot honung, funkar minst lika bra! Annars hittar du det på något så enkelt som tex Ica Maxi :) Puss!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR