Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Personlig almanacka, check

    ·  Isabelle tipsar, New things
Här ser ni smakprov på den. Så kommer det se ut innuti den och eftersom jag är träningsintresserad och vill vara väldigt organiserad med allt valde jag till "Veckans/dagens träning" och även "Veckans att göra" + "Veckans kurva" som ni ser nere till höger, något blått typ. Jag la även in viktiga födelsedagar som blir kul att se hihi.
 
 
Har suttit och pysslat ihop min personliga almanacka på personligalmanacka.se . Jag valde att ha svartvit fram och baksida med två vackra bilder ifrån min bal. ÄLSKAR verkligen dom bilderna och varför inte egoboosta mig själv med en framsida då JAG själv är med på hihi. Baksidan går till mig och min älskade.
 
På den hemsidan får man välja hur det ska se ut innuti, vad som ska vara med, färger och texter och massor av roliga saker. åh vad jag längtar tills den trillar ner i min brevlåda, och det bästa av allt, Den kostade endast 298 kr vilket jag tycker är billigt då den blir så personlig och vacker. 
 
Godnatt denna söndag.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR