Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

5 viktiga saker för mig under träning

    ·  Träning/Inspo

Saker jag inte kan leva utan under ett träningspass!

1: hörlurar, jag behöver dem för att kunna stänga in mig i en egen värld med musiken!
2: min mobil, utan den hade jag inte haft musiken och inte heller appen jag använder när jag springer/pw.
3: min mobil "hållare" använder den mest på gym eller springturer. Men så himla smart sak alltså! Innan ja inte hade denna stoppade jag min förra mobil i sportbhn... Den åkte in för vattenskada HAHA!
4: en hårsnodd! Klarar absolut inte av att ha utsläppt hår under ett träningspass.. Men nu när jag tänkte efter brukar jag sällan ha utsläppt även om jag inte tränar haha.
5: och slutligen mitt nästan nyaste inköp! Min älskade pulsklocka! Denna är faktiskt ett beroende.. Det har blivit mycket roligare att gå till gymmet och köra styrkepass då denna mäter puls och därför mitt exakta kaloribränning! Älskar den!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR