Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Provade en ny sak

    ·  Träning/Inspo

"Godmorgon min solstråle" fick jag höra av mitt hjärta idag när jag vaknade upp! Älskar att vakna på positiva sätt!

Träningsklädena är på och ska strax möta Victoria för en pw och en isglass, trots min dumma mensvärk. Vaknade imorse av värken. Hur ofta haha!?

Ska med stolthet visa min träning igår som bestod av morgon pw och sen en variant av springa/gå förbränning

Morgon pwn har blivit min vana och det blev en bra runda på lite mer än 9km. Men det andra som jag gjorde var så fruktansvärt jobbigt!!

Jag gjorde såhär: springa 2-3 min, sedan gå i rask takt 1-1,5 min. Så håll jag på tills min ena fot inte orkade mer och inte min mage heller för den delen så jag fick ringa efter skjuts men bräde mycket på bara de 40 min som jag höll på!:) testa vet jag!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR