Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Planer tisdag

    ·  Vardag

Godmorgon kära ni! Måste bli bättre på att lägga mera tid på mitt bloggande känner jag och eftersom jag nu mera är arbetssökande så kommer jag nog också kunna det!

Gick upp en timme senare än vad klockan var ställd på men det gör inget, ska iallafall ut och göra min dagliga pw. Och idag ska jag nog köpa mig det där gymkortet så att jag kan få ut min energi där också!

Planer för idag:

  1. Pw
  2. Frukost och Sims time hihi.
  3. Förbereda lunchen genom att laga fiskaoppa!
  4. Förhoppningsvis gymmet 
  5. Mitt hjärta kommer hem :*
  6. Ev träffa kusinerna 


Där med en fullspäckad dag som jag är redo att ta tag i! Imorgon ska jag övningsköra som jag inte gjort på flera måndager.. Spännande!
Btw, någon dag ska jag göra dessa glass pinnar hade ja tänkt! Dem ser för goda ut alltså!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR