Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Materiell lycka

    ·  New things
Skrev igår att jag köpt 3 par nya stövlar och här är dem. 
 
Dem första skorna. åh älskar dem verkligen, och englandsflaggan. favvisar! Jag gillar att jag valde dem här för att det egentligen inte är riktigt jag, jo flaggan är total izza, men inte själva skorna. Dem satt super bra och jag tror verkligen att dem här kommer bli använda mycket framöver. Lite mera tuffare skor liksom. Tror dem kostade 399kr.
Dem här är också superfina! Ville ha ett par bruna stövlar och här är dem. Dem är även fodrade innuti så jag kan använda dem på vintern och dessa är också tuffa fast lite mildare! Dessa kostade 399kr tror jag!
Det sista paret men också ett par riktigt snygga stövlar inför hösten. Ett par svarta då jag inte har ett par svarta långstövlar. Köpte ju ett par förra året men dem var mörk bruna och har inte blivit så mycket använda som jag hoppats på! Men dessa godingar ska allt få användas mycket! Dessa skor kan man egentligen ha till allt. Så bra med ett par neutrala skor som ändå sticker ut! Kostade 399kr
 
Eftersom skopunkten är så himla bra så fick jag ett par skor på köpet då man köper 3 (Så har det alltid varit) Så därför fick jag 3 par skor för ca 800 kr :D Super nöjd verkligen!! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR