Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lördag, jobb!

    ·  Vardag

Lördag morgon och jag ska strax iväg för att jobba! Tänkte mest visa er hur mysigt jag och mitt hjärta hade i förrgår framför tv! Älskar vardags mys!

Ikväll tror jag det blir några glas vin och kanske Torgfesten som håller hur här i Kristinehamn denna helg(och förra).

Är också inne på min sista jobb vecka och slutar jobba nästa torsdag. Då blir jag officiellt arbetslös eller borde man skriva arbetssökande kanske.. Vilket fall snurrar alla tankar runt i mitt huvud som en jäkla tornado och det är inte roligt. Usch vill inte växa upp ibland. Även fast den andra delen av mig står starkare än någonsin redo att anta alla hinder,förmåner,och möjligheter som väntar!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR