Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Keep calm, its leg day.

    ·  Träning/Inspo
God middag kära läsare. Imorse var jag ute på en pw, blev ca 6-7 km. Sen god frukost och gossipgirl. Har diskat, och plockat lite här i lägenheten och nu ska jag strax bege mig till gymmet. Har redigerat lite bilder också inför ännu ett recept tips till er som jag gjorde igår, nämligen ugnsomelett med kantarellstuvning. så sjukt jäkla gott alltså!! Synd nog äter inte min kära svamp så hela formen ska jag försöka få i mig innan allt blir gammalt haha, men det går nog eftersom det var så gott! 
 
Idag ska jag köra ben och rumpa på gymmet. Det vill säga vad jag orkar, är inte så pepp alls idag men ska försöka bli! Måste nog ta mig något att äta innan för känner att magen börjar kurra! PUSS



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR