Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag är redo

    ·  Mat och gottigheter

Jag är så redo inför mitt vuxna liv som börjar på måndag kan jag säga! Varför det inte börjat sen jag tog studenten är för att jag haft mitt sommarjobb som vanligt varje sommar och nu när jag jobbat klart där och skolorna börjar nu på måndag så känns det verkligen att jag faktiskt inte går i skolan mer och ska börja ta mig an det nya livet! Det känns jobbigt, nervöst, men ändå roligt på samma gång och jag är redo!



Förresten är detta mitt favvo recept på nyttig enkel mat

  • Man skär upp broccolin i bitar och sen hettar du upp lite olja i en stekpanna.
  • Pressa i vitlök efter behag.
  • Släng i broccolin och stek på. Använd kryddor och sojor till detta. 
  • Knäck i två ägg och blanda samman! Mums!!!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR