Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Att köpa nytt smink

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Som många av er vet älskar jag allt som har med skönhet och göra. Jag brukar vara inne på skönhetssidor och kolla i flera timmar ibland bara för att lägga ner allt jag vill ha i varukorgen och sen får de ligga där haha. Men det händer ibland, men bara IBLAND att jag faktiskt beställer hem allt som jag vill ha. Detta gjorde jag för några dagar sen faktiskt. Det var längesen jag köpte smink så tyckte det var dags hihi.
 
Jag beställde denna gång från en hemsida jag aldrig beställt ifrån men vet folk som gjort det. ni hittar hemsidan HÄR 
 
Här nedan ser ni vad jag klickat hem!
 
Från vänster översta raden: RCMA puder // Lösglitter i färgen Magnetic (gold) // Lösglitter i färgen Boogie nights // En zpalette (som man kan stoppa in sina lösskuggor i //
 
Nedre raden från vänster: Jeffree stars highlighter i färgen  Eclipse // Inglots duraline // Inglots löspuder // Jeffree stars liquid lipstick i färgen Daddy.
 
Är sååå nöjd över mina köp och kan knappt vänta tills det kommer hem! Pudren som jag köpte var ett måste då mina är på sista räffen om man säger så. Det enda jag "behöver" nu är en ny concealer då dem också snart är slut. ååh smink gör mig så glad alltså!!
 
Nu ska jag dra på mig mina träningskläder och sen dra mig till gymmet. Har dock ont i ryggen? Tror jag lyft fel på jobbet. fasen! Men jag får känna efter vad som funkar och inte. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR