Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Texas longhorn och Magnus Uggla

    ·  Mat och gottigheter, Resa med David och Izza, Älskade dagar

Hej och godkväll (natt) på er. Ligger nerbäddad i sängen vid syster på hotellet vi ska sova på och ska snart sova. 


Är supernöjd över dagen som började med att familjen hämtade upp mig och så drog vi mot Stockholm. När vi kommit hit gick vi och åt på ett ställe vid namn phils burgers där vi åt goda hamburgare och jag tror inte ni förstår känslan att få käka något så gott när man ätit kokta grönsaker och torsk i några dagar haha. Därefter gick vi och shoppade lite och jag och syster fick leta med googlemaps för att hitta sephora haha. Riktiga turister må jag säga. 

Jag fick med mig lite välbehövliga saker hem som jag kan visa er i ett senare inlägg! 

På kvällen gick vi och käkade mat på Texas Longhorn och åter igen riktigt god mat men efter att ha ätit så kände jag mig så mätt så imorgon blir det nyttigt igen som gäller haha. Min mage blev nog lite chockad efter all "fet" mat hihi.

Klockan 8 var det dags för showen som vi skulle se med Magnus uggla och den var riktigt riktigt bra måste jag säga. Att få höra hur han berättade sitt liv var väldigt fint! Ena stunden så berättade han något ledsamt och sen drog han över det till något roligt så den var superbra! 

Imorgon ska vi upp och äta frukost och sen åka hemåt men vi ska stanna av vid Örebro för att shoppa lite där också tänkte vi. Nedan ser ni lite bilder från dagen.

Godnatt! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR