Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mysfrukost & plockar bort julen

    ·  Vardag
Hej på er och godmiddag på er! Idag är jag ledig och jag tog en härlig sovmorgon fram till halv 10 ungefär då jag vaknade av mig själv. Sen gjorde jag god frukost som bestod av två kokta ägg, fruktkuse, mandarin, en halv celsius och några ostbitar. Så otroligt gott!
 
Sen låg jag i soffan ett tag och samlade kraft till att städa lägenheten. Plockade bort julen idag och det känns väldigt skönt. Nu är det inte lika mycket saker överallt och nu längtar jag till våren och sommaren. Låt det gå snabbt!
 
Har precis dammsugigt och skurat golvet så nu tar jag igen mig lite innan jag och Cindi ska gå ner till gymmet och kötta ännu ett pass! Jag har en skaplig träningsvärk i både rygg och rumpa sen de andra passen så det kommer nog bli tufft idag på gymmet men samtidigt är jag något sjukt taggad!
 
Oooh just ja! Efter att jag skrev inlägget igår att jag bara skulle ligga i soffan hela kvällen då jag hade varit på gymmet så blev det inte riktigt så haha. Min tandläkare ringde och undrade vart jag för att jag hade en tid hos henne och det hade jag totalt glömt bort. Blev både ledsen och besviken på mig själv att jag lyckades glömma det och i samma veva skulle David och hans bror ut och springa i spåret så jag bestämde mig för att följa med då jag var på så dåligt humör. Det var kallt och jävligt och halkigt var bara förnamnet, blött för den delen också men det pushade mig till att springa en del i spåret för att jag ville att de skulle gå så fort som möjligt haha. Skulle egentligen gå men nej, det fick bli lite löpning på kvällskvisten också. Idag känns det toppen att jag orkade köra ett dubbelpass!
 
Vi hörs lite senare! PUSS
 
Mysgt va? Ljus tända och godfrulle på en ledig dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR