Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fruktsallad ala Isabelle

    ·  Mat och gottigheter
Godmorgon (eller ja, för oss iallafall) Vi har nyss avnjutit godfrukost som bestod av fruktsallad, ägg och lite nötter samt te eller kaffe. Det var gott må jag säga så ni ska nedan få reda på vad jag har i min fruktsallad!
 
 
 
Jag hade i en halv färsk mango (till en skål nu) en hel banan, En dl ca granatäppelkärkor och toppa med blåbär. Den blev såå himla god och ännu godare om man också toppade med lite valfria nötter!
 
Jag älskar verkligen färsk mango men då ska de vara den sortens mango som är mjuk och väldigt gul. Det finns ju flera sorters mango och vissa tycker jag verkligen inte om haha.
 
Nu ska jag bara samla på mig lite energi och sen ska vi ut och springa en runda. Ikväll blir det kanske zumba. Vi får se hur mycket ork jag har och om jag kan få med mig någon mer! Längesen jag var på gruppass nu så de hade varit kul!
Ha en fin söndag så hörs vi! PUSS



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR