Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bye bye utväxt

    ·  Isabelle tipsar, Vardag
Hellu och godmorgon! Idag är det tisdag och exakt en vecka kvar tills vi flyger till Thailand! Är mer taggad än någonsin alltså. Kan nog inte riktigt förstå att nästa vecka vid den här tidpunkten sitter vi på planet som lyft och dricker och äter gott. mums!
 
Vaknade runt halv 10 idag och kände mig utvilad så gick upp och gjorde proteinpannkakor fast i vår våffelmaskin istället och dem blev såå goda. Visar er senare hur de såg ut. Nu sitter jag i soffan och ska snart göra mig redo inför ett hårt gympass tänkte jag.
 
Igårkväll förresten färgade jag min utväxt. Jag färgade den för bara typ 2-3 veckor sen men den färgen blev inte bra i mitt hår och inte så mörkt som jag ville ha det tyvärr så gjorde ett nytt försök igår och äntligen blev det mörk botten! Jag har ju som ni vet ljust hår nedtill och mörkt upptill i en ombré och jag vill ha det riktigt riktigt mörkt där uppe liksom så denna gång tog jag i färgen "blackbrown" Som ni ser nedan
 
 
När jag färgade sist tog jag mörkbrun som jag alltid brukar ta men den gången blev det bara inte bra och inte heller tillräckligt mörkt men denhär gången med denna färg blev det toppen! Har tyvärr ingen bild på håret nu då jag gjorde detta lite snabbt igår kväll innan jag skulle sova men kan försöka visa er senare.
 
Jag vill ju helst gå till min frisör och fixa håret men jag har varken tid eller vill/kan lägga pengar på det just nu så därför får detta bli en nödlösning tills vidare. Tycker det är ganska lätt att färga utväxt även om jag har en annan färg i topparna av håret. Får bara vara nogare med att inte få färg där liksom. Brukar ni färga erat hår hemma själva?
 
Nu taggar vi inför en fartfylld dag då jag ska hinna med massor! Ha en fin dag, PUSS.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR