Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Återblickar ifrån Thailand 15-16

    ·  Resa med David och Izza
Hej på er och godmorgon! Just nu sitter jag i soffan med lite detox te och bara chillar. Vaknade ganska nyligen.
 
Igår när jag höll på att fixa och trixa med alla kameror och elektroniksaker som vi ska ha med till Thailand så la jag även över lite bilder på denhär datorn ifrån vår systemkamera på när vi var i thailand förra året så tänkte dela med mig av några underbara minnen här idag. Blir alltid lika glad när jag ser alla filmer och bilder ifrån våra resor.
 
Så vi börjar väl!
 
Något vi unnar oss extra mycket av där är glassen och deras desserter ifrån Swensens. Det är så himla gott alltså!
När vi var i bangkok på lite äventyr!
När vi äntligen kom fram till Phuket och här under ser ni Patong beach på dagen.
Jag skrattar lika mycket åt denhär bilden fortfarande och jag känner att även om den är pinsam så måste jag bara dela med mig utav den. Vid första annblick kanske man tycker att åt vad fint, tumblr bild att skriva Thailand i sanden men sen... VA? vadå THALAND? hahaha ååh hur kunde jag missa i et... Jag bara tänker på de människor som måste gått förbi de jag skrivit och garvat ihjäl sig eller haha..
Åh, här är vi på karon beach på julafton och tog lite fina bilder.
 
Såklart man ska ha tomteluva på julafton.
Nedan ser ni två personer som vi besökte i Kamala beach på deras restaurang. Det är en youtuber som jag följer och det var riktigt kul att få träffa dem!
Här sitter vi på nyår och har precis ätit en supergod buffé som annordnades på vårt hotell. Här har vi åkt ifrån Phuket och är nu i Pattaya.
Tusentals folk samlades på gatorna under 12slaget och jädrans så mycket fyrverkerier.
Älskar denhär bilden alltså. Solnedgångskyss
Sista nätterna åkte vi till Bangkok igen och där bodde vi på ett så himla fint hotell med pool på taket!
Dålig bild under men så såg det ut på kvällen när vi kollade ut ifrån vårt fönster.
Bella fyllde år så vi köpte tårta och åt på hotellet.
Vi åt även godaste frullen på hotellet.
Jag och mitt hjärta sista kvällen tog oss en middagsbuffé på en båt som åkte runt i bangkok. Så himla fint!
Hur mysigt ser det inte ut?
 
Sådär. Det var några få minnen ifrån vår senaste underbara resan till Thailand. Jag har såklart massorav mer bilder och saker vi gjort men inlägget skulle bli waaay to long.
 
Nu ska jag fortsätta chilla och så får vi se vad denna dag har att erbjuda. PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR