Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Solbränd och ao nang

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar

Hej på er! Skrev senast i lördags såg jag. Tiden går så fort här nere alltså. Sitter just nu i skrivande stund och får fotmassage. Jätteskönt verkligen! Har nog hitills på resan tagit 3 fotmassage, en skrubb, och en aloeveramassage + manikyr och pedikyr haha O de har gått en vecka sen vi kom hit idag. Men de är ju så skönt och så billigt så man måste passa på!

 
 
Idag är det onsdag och det regnade lite förut men nu har det spruckit upp lite. Jag hade hoppats på att de skulle vara mulet så att jag kunde följa med till tiger templet och dess viewpoint men när solen är framme kan jag inte vara ute just nu. Har fått konstiga soleksem/bränna på större delar av kroppen så det sticks rejält i kroppen om jag typ badar eller sitter minsta lilla i solen fast jag smörjt in mig med solskyddsfaktor 50!! 
 
Det är bättre idag än igår och jag har hållet mig inne än så länge hela dagen så de var därför jag valde att inte följa med på dagens äventyr. Har fått salva ifrån Apoteket dessutom så hopps på att jag kan njuta av de äventyr vi ska göra imorgon. För imorgon ska vi besöka hotsprings, emeralpool och paddla kajak vilket ska bli superkul!! 
 
Vi har även lämnat lilla ön Koh Tao och är just nu i delen krabi i ao nang. Här har jag aldrig varit förut men det är hur mysigt och bra som helst. Resan ifrån Koh Tao var riktigt jobbigt och en hel dags resande tog de för att ta sig hit därifrån men de var det värt! 
 
Som ni ser på bilderna är det lite blandat så om ni har någon fråga så kommentera! Vi fick btw en liten kompis på vår balkong igår som vi matade med majskex. 
 
Slänger in lite bilder från några dagar tillbaka.
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR