Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Snorkling runt öar

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar

Hej och godmorgon! Klockan är lite över 11 här och jag har redan hunnit med att träna och sen avnjutit en god frukost. Duschat och nu ska vi snart gå ner till stranden! Är lite bränd idag så får försöka hålla mig i skuggan om det går.


Igår var det en fantastisk dag! Jag och Frida började dagen med träning vid stranden och det kändes sååå bra! Svetten rann och de har jag saknat haha! Sen frukost som var helt underbar. Runt 12 hyrde vi en longtailboat och åkte runt till flera småöar runt kohtao där de skulle vara bra att snorkla. De kan jag verkligen säga att de var det! Såå mycket fiskar O de var så himla kul O få se. Sista ön gick vi i land på och där gick vi upp massor av trappor för att komma till deras viewpoint. Ascoolt men jädrar vilken jobbig väg upp haha. De var det dock värt! 

På kvällen åkte vi åter igen in till centrum och där käkade vi, drack några drinkar och sen avslutade vi dagen med fotmassage och jag tog även en pedikyr. 500bath för mina saker vilket är strax över 100lappen för ca 1,5timmes uppvaktning. De är inte fy skam de! 

Vi får se vad den här dagen har att erbjuda. De står enligt prognos att de ska regna senare idag så vi får se. Puss!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR