Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Personlig almanacka

    ·  Isabelle tipsar
God eftermiddag på er. Idag slutade jag jobba vid ett och när jag kom hem tvärsomnade jag i soffan en timma. Det var väldigt skönt men jämt när jag tar såna här små vilostunder tar det så lång tid innan jag blir "pigg" igen.  Jag är liksom som en zombie i flera timmar efteråt o sen är det liksom dags att sova igen haha. Måste sluta somna på dagarna när jag börjar jobba tidigt!
 
Till min rubrik nu. igår satt jag och kikade igenom min almanacka som jag alltid (eller oftast) bär med mig och planerar saker i och upptäckte att den snart tar slut. Den håller bara till september så då var det dags för att beställa en ny. 
 
Ni som hängt med här på bloggen en tid tillbaka vet att jag alltid beställer från en hemsida vid namn: Personligalmanacka.se där man kan designa sin egen personliga almanacka. Jag tycker att det är extra roligt när man får pyssla ihop sin egen med framsida och baksida samt att man får välja lite hur den ska se ut innuti. Det blir både personligt och kreativt och det tycker jag om. Mycket roligare med en sån almanacka än en man köper i butiken.
 
Det tar 2 veckor för dem att fixa iordning och skicka hem den till en så nu längtar jag tills att den ska komma. Jag beställde även till en suddbar penna till i färgen blå och allt gick på ca 300kr då jag även hade 10% rabatt på mitt köp som man alltid får om man har haft en sen innan.
 
Jag kan visa er bilderna jag valde att ha på framsidan och baksidan.
 
Denna har jag på framsidan för jag har verkligen börjat tycka om marmor och guld ihop. Det är så snyggt!
 
Och på baksidan fick det bli denna bild då smink är mitt stora intresse!
 
De andra gångerna när jag beställt ifrån hemsidan har jag gjort egna collage och satt ihop till framsida osv med egna bilder jag tagit men ville ha en lite mer stilrenare denna gång så därför fick det bli dessa bilder. Fint va?
 
Som sagt är jag väldigt trött idag så får se om jag orkar iväg till gymmet lite senare, annars får det bli en annan dag! Ha en fortsatt fin dag alla.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR