Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kräftskiva sminkning

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hej och hallå fina onsdag! klockan börjar närma sig 11 och då ska jag iväg till gymmet med Cindi. jag börjar arbeta kl 16.00 idag!? Så konstig tid men men, det var skönt med en längre sovmorgon och nu har jag nyss ätit havregrynsgröt med lite protein i samt blåbäär! Gottit.
 
Förra helgen var jag och min pojkvän David på kräftskiva hos vänner och det var superkul, Även om jag inte drack något (ni vet dietveckorna rullar framåt haha) Så var det supertrevlig! Jag gjorde en röd sminkning till kvällen då jag tänkte att "Tja varför inte nu när det är kräftskiva och kräftor är röda hö hö hö.. ;D" Hade även på mig en röd jumpsuit så jag gick verkligen in för dethär med kräftis hihi. 
 
 
 
 
Jag blev ganska nöjd över den förutom att glittret som jag la på inte såg superbra ut på ena ögat. oh well kul hade vi iallafall och IM DYING FOR MY HAIR. Alltså älskar att göra såna här småvågor i håret, jag får supermycket volym och det håller i flera dagar. 
För er som undrar gjorde jag sminkningen med en palett ifrån NYX som heter Full throttle" med dem röda nyanserna i. Tillsammans med ett glitter ifrån  Lit cosmetics. På läpparna bär jag NYX lip lingerie i färgen "Honeymoon"



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR