Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

23e April sminkning - Från min kamera

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hallå där och god middag på er! Idag är det torsdag och det innebär en sak, SNART HELG! Och en ledig helg dessutom! Är så taggad haha.
 
Har äntligen skaffat sladd så jag kan ladda in bilder på min dator igen ifrån min kamera och tittade då igenom lite sminkbilder som jag brukar ta när jag sminkar mig ibland. Hittade dessa bilder som ni ser nedan ifrån 23e april haha. Blått är fint!
 
 
 
Inte den bästa sminkningen jag gjort men den får duga för nu! 
 
Själv ska jag kila till gymmet om mindre än en timme nu och kötta igenom ett hårt benpass med Cindi. Hon har lagt upp ett schema för detta benpass o jag fick kika på det.. Herre jösses! Kommer nog inte kunna gå imorgon om vi tar oss igenom hela passet hehe men det ska bli kul vilket fall och se vad man går för!
 
Imorgon som sagt är det fredag och jag jobbar bara några få timmar på morgonen och sen helg, tjohoo! vad ska ni göra i helgen?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR