Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tagga gymmet med celsius nya smak

    ·  Vardag
God eftermiddag! Jag slutade vid 12 och kom hem, åt mat och somnade i soffan en timme. vaknade nu och är sjuuuuukt trött verkligen men har lovat mig själv att gå iväg till gymmet idag så jag ska göra det strax. Ska bara få i  mig lite energi först.
 
Såg i vår butik att de äntligen fått in nya smaken ifrån Celsius! Blev ööööverlycklig då den verkade sååå god! Det är i smaken Hallon/Acai och tog första klunken av den nu och jaaaaaaa!! Den smakar supergott verkligen. 
 
Celsius är ju något som jag är lite beroende av och deras smaker är fantastiska. Mina favoriter är päron,apelsin och cola men denna kommer nog lätt bli en ny favvo!
 
 
 
 
Haha, man ser verkligen hur trött jag är. 
 
Testade den nya kameran på datorn också och den fungerade fin fint precis som en "webcam" ska göra. Den är ju inte lika bra som andra kameror såklart men funkar till såna här vardagliga bilder. Btw, såhär ser jag oftast ut vardagligt i sminkväg. Mycket fokus på ögonbrynen och mindre på ögonen.
 
Ha en fortsatt fin dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR