Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Personlig almanacka nummer 3.

    ·  Isabelle tipsar, New things
Om ni följt med mig i bloggen i några år så har jag säkert bloggat om detta förr och jag kommer nog göra det varje gång jag beställer en ny hihi.
 
Jag älskar att ha almanackor som man kan skriva i och planera sina dagar och veckor. Se alla datum och födelsedagar etc och jag har aldrig varit ett faan av att skriva på tex datorn eller i mobilen när det kommer till sånt utan jag vill kunna skriva för hand. Mycket för att jag tycker det är kul att planera och skriva eget, kanske använda olika färgpennor osv hihi. Det blir mycket mer personligt då!
 
Under tre år nu har jag beställt min egengjorda almanacka på www.personligalmanacka.se och jag har verkligen fastnat för den sidan. Sidan är så jädra bra utarbetat och det gör det så enkelt för oss som vill beställa också. Det är inte alls svårt och det som gör det så personligt är att man kan sätta egna bilder på fram och baksidan av den. Men om man inte har en egen bild eller collage att sätta på framsidan och baksidan på sin egen almanacka så har de mönster och bilder åt en som man kan välja av.
 
Men det är inte det enda som man får välja fritt av, nej man får även välja vad som ska stå på första sidan av den och de har även mallar på hur det ska se ut innuti som man får kryssa i beroende på hur man vill att det ska se ut. Man kan tex välja på att sätta dit "veckans att göra" eller "veckans middagar" eller "veckans läxor" och en massa annat kul!
 
Du kan även lägga in födelsedagar på dina närmaste och vänner vilket är jättekul så är det förtryckt på de datumen du valt när du får din almanacka. Och det bästa av allt är att på slutet så kan man välja om man tex bara vill ha en bunt vita blad, eller randiga, eller rutiga eller varför inte blanda lite.
 
ooh just ja. I början innan du ska börja designa den så får du också välja storlek på den och jag brukar alltid välja den som heter "A5" . Alltså det finns så mycket bra med denna sida och de säljer inte bara det heller så gå in och kika om du är sugen på att göra som jag, en egen personlig almanacka! Man får även välja när den ska starta och det är ju genialt!! För går du till en bokhandel och ska köpa dig en så kanske halva året redan gått i den boken och det är ju inge kul men här får du välja precis vilken månad det ska starta i så slipper det gå till spillo.
 
Här får ni en sneakpeak på hur min framsida kommer se ut. Kommer såklart visa er den när den kommer hem till mig också!
 
 
Har ni beställt från deras hemsida förut? vad tycker ni om detta, visst är det toppen??
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR