Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

nyår och årsdag

    ·  
Hej och godkväll från thailand. Vi ska strax sova , är så himla trött. Tror det har med värmen o göra då vi är ute hela dagarna. 

Igår firade vi in nyår med svensk nyårssupè på vårt hotell som bestod av Räkcoctail, oxfilé med potatisgrateng och någon glass till efterätt. Måste dock säga att jag blev besviken på maten.. men men. Sen kolladr vi på alla raketer ifrån vår balkong och somnade runt 1. En lugn nyår men huvudsaken är att jag får fira in den med mitt  hjärta!

Har dock inga bilder att ge er nu då allt är på vår andra kamera som ni får se när bi kommer hem! 

Idag den första januari så firar jag och mitt hjärta 3 år tillsammans! Vi tog oss en lång strandpromenad imorse efter frukosten och kollade lite. Vi hittade en nattmarknad som vi gick till för några timmar sen. Hittade lite saker för inga pengar alls typ och är supernöjd! Det här åt vi också. Endast 7kr.

På dagen låg vi ett bra tag på stranden också. Super mysigt!

Och efter nattmarknaden åt vi vitlöksbröd som smakade underbart!

Jag älskar dig min David <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR