Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

en sorgsen dag.

    ·  
Hej hej. Vi ligger just nu på hotellrummet och ska snart åka till ett köpcenter här i pattaya. Det är verkligen för varmt för att vara utomhus. Satt på stranden imorse men sen runt ett gick vi upp. 

Tänkte ge er lite bilder från två dagar sen då vi tog en långpromenad På morgonen vid stranden. Blev 15km sammanlagt.

Fick tråkigt nog ett samtal från familjen att min farmor hade gått bort denna dag. Det är jobbigt att vara så långt ifrån familjen när sånt här händer men jag får försöka tänka på annat när vi är här nere. Kommer verkligen sakna dig farmor och det gör så ont att höra att du inte längre finns kvar hos oss..


Igår var vi på stranden ganska länge och sen på kvällen gick vi runt på olika barer och jag tog en fotmassage. Så fruktansvärt duktiga är dem! Det kostade mig ca 50kr att ta en fotmassage och då masserar de hela benen också samt trycker och knäcker ryggen på slutet. Allt detta i en timme. 

Det älskar jag också med thailand, att man bara kan gå runt på gatorna och känner man sig trött eller så så går man bara in på en salong och tar massage. Finns alla typer av massage så som aromatherapi, oil massage, thai massage, osv.

Nu ska vi åka iväg! Hörs senare!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR