Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Två nya budget highlighters

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Hej och godmorgon på er! Just nu sitter jag i soffan och har ätit frukost. Ska fixa iordning mig och sen laga matlådor innan jag börjar jobba. Skippar gymmet idag då jag inte orkar gå dit idag. Får försöka köra ett pass imorgon!
 
För några dagar sen köpte jag 2st nya highlighters och ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR highlighters... Jag har väldigt(!) många här hemma och har inga planer på att sluta köpa nya hihi. Vi har fått in Makeup revolution på Maxi och när jag gick förbi hyllan så fångade mitt öga just de två highlighterna. Jag swatchade dem på handen och sen var jag såld! Jag visste att den vita/guldiga skulle sälja slut på en gång så jag köpte båda färgerna på en gång och som jag trodde, Efter några timmar var den ena slutsåld.
 
Jag har sen innan bara en rouge palett ifrån märket Makeup revolution och jag tycker om den men den är liksom inget märkvärdigt. Jag har ju hört talas om märket förut osv och det jag vet är att deras produkter är väldigt billiga och prisvärda.
 
Jag kan säga att jag är huuur nöjd som helst med den vit/guldiga highlightern. Den är så himla fin!! Den mer rosa är inte lika pigmenterad men den är väldigt fin att blanda tillsammans med den andra då det blir lite olika skiftande färger i ansiktet.
 
Måste bara säga att det var sjukt svårt att försöka fota dessa... Bilderna ger dem tyvärr ingen rättvisa och skimmret i verkligheten är mycket mycket finare än på dessa bilder så ni har det i åtanke!
Dem kallas vivid baked highlighter och jag betalade 60kr/st på vårat Maxi här i stan. Om man googlar på denna så finns den i lite olika prisklasser men oftast för 65kr.
Övre bilden är tagen med blixt och nedre utan blixt.
 
Både övre bild och undre bild med blixt. Man kan även här se att den rosa inte ger ifrån sig lika mycket färg som den andra.
 
Som sagt, sämst swatch bild men ni ser ju på ett ungefär hur dem ser ut. 
 
Summan av kardemumman: jag tycker om båda jättemycket och tycker verkligen att dem var prisvärda. Jag har ju som sagt väldigt många andra highlighters och i flera olika prisklasser så som en palett kanske kostade närmare 600kr medan en annan singel highlighter ifrån Thailand kostade 5kr. Dessa passar väldigt bra in i min "lilla" highlighterfamilj hehe.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR