Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Steakhouse och mello-helg

    ·  Älskade dagar
Godkväll söndag. Ligger fortfarande i soffan som jag gjort sen jag gick upp typ men antar att söndagar brukar se ut såhär. Känner mig fortfarande hängig och lite ont i halsen som jag gjort hela denna vecka så kan säga att allt med kostschema, nyttigheter och träning har jag lagt på hyllan denna vecka. Har inte stått emot mitt sötsug för fem öre utan bara gett med mig själv varenda dag och ätit godis. MEN det är så livet kan se ut ibland också. 
 
Jag ska ge mig själv nya tag inför kommande vecka med allt och hoppas på att jag har mer energi denna vecka. Får ju dessutom ledig hel helg denna vecka vilket ska bli såå skönt!
 
I fredags så åt jag och david på vår favorit restaurang i vår lilla håla vid namn Steakhouse. Jag äter ofta där och älskar deras olika hamburgare. Denna gång testade jag något nytt som ni ser nedan. Fläskfilé på bröd, lök, ost osv. Det var också väldigt gott men inte i närheten av burgarna! Till efterrätt blev det en god äppelpaj med vaniljglass.
 
 
 
Igår lördag jobbade jag och sen gick jag hem och vilade. Blev medbjuden att gå på melodifestivalen som var i Karlstad av min fina vän Frida så det fick det bli. En riktigt spontan kväll som verkligen blev över förväntan rolig! Renaidas låt och benjamin ingrossos låt var de 2 bästa enligt mig och jag tror verkligen att dessa två låtar kommer bli riktiga hits på spotify alltså! Efter mello åkte jag och Frida för att käka mat och sen kika in deras nya lägenhet och sen åkte vi hem.
 
 
 
 
Idag sov jag ut till närmare 12 och har som sagt bara suttit här i soffan med undantag att vi städat lite och tvättat kläder. Vi ska strax göra lite matlådor och sen se på farmen och sen blir det natti.
 
Hoppas er helg varit toppen!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR