Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Självblind

    ·  Träning/Inspo
Godkväll! Sitter här i soffan efter att ha duschat och ska snart göra kvällsmat och ikväll blir det kesoplättar! Jag tycker det är så gott och man blir väldigt mätt på det. Kan ge er receptet imorgon. 

Förut var jag på gymmet och fick till ett grymt bra rygg/axel pass och idag kände jag mig stark i många övningar vilket är kul då jag på senaste tiden känt mig svag! 

Bad cindi ta några bilder i en övning som ni ser nedanför just för att jag skulle ha några bilder till bloggen. Tittade igenom bilderna och när jag kollade på dem så insåg jag verkligen hur långt jag kommit!

Jag skulle säga att när jag bara tittar på mig själv i spegeln så ser jag absolut skillnad men när någon tar kort på mig och sen tittar efteråt, då ser jag sjukt stor skillnad! Jag har blivit självblind om det nu finns något ord som heter så. Känner att det är viktigt för mig själv att se dethär för jag blir som sagt stolt och vill bara fortsätta. 

Förut och tills nyligen har allt handlat om att gå ner i vikt hela tiden O det har jag kämpat med i flera år fram och tillbaka och ja, jag har gått ner flera gånger förut O så har det gått något år och så gått upp allt igen men denna gång handlar det för mig inte att gå ner mer i vikt då jag redan "nått målen" för det utan nu handlar det om att bygga muskler, äta bra och forma kroppen.

(null)

(null)

(null)
Btw denna övning är riktigt bra för ryggen!

Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg mer än att klappa mig själv på axeln och föreviga detta med ett inlägg om hur långt jag kommit. Tyvärr orkar jag inte leta upp gamla bilder på mig själv för att "bevisa" för er hur jag sett ut genom åren hehe.

(null)

(null)
Hård träning ger resultat! Det är en sak som är säker.. både på gymmet och i köket!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR