Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt i garderoben

    ·  Mina outfits, Älskade dagar
Hej och godmorgon fredag 

Sitter på jobbet och börjar strax. Efter jobbet behöver jag boka tvättid, kanske få in ett gympass beroende på hur min hals mår... laga mat och sova tidigt då jag även jobbar imorgon!

I onsdags var jag ledig och då åkte jag och bästa vännen cindi till Karlstad för en heldag med shopping. Så kul att få göra något annat än att bara jobba, träna, äta sova haha.

Fick med mig några saker hem som jag är jättenöjd över så visar några bilder på det här nedan. Fotade inte allt men det jag köpte var: en croppad hoodie, ett par svarta mjukisbyxor,  ett par ljusa jeans, underkläder, och 4 glasmatlådor hihi.

(null)

(null)

(null)
Bilder på mjukisbyxorna och hoodien som jag köpte. Jag är helt kär i denna hoodie alltså! Köpte på bikbook för 249kr tror jag. 

Ha en fin dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR