Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

My valentine - David

    ·  Älskade dagar
Jag hade verkligen en toppendag igår! Det var alla hjärtans dag och jag hade planerat denna dag egentligen sen flera veckor tillbaka. Många kanske tycker at "varför ska man uppmärksamma varandra på just denna dag när man kan göra det andra dagar" och fine, jag kan hålla med till viss del att det är klart att man ska ta hand om sina nära och kära varje dag men jag tycker verkligen om såna här dagar och eftersom jag har det ganska lätt för att komma in i det vardagliga "äta,jobba,träna sova" rutinerna så tycker jag bara det är kul att det finns en dag där man kanske uppmärksammar varandra lite extra!
 
Min pojkvän har alltid köpt dem finaste presenterna till mig både i födelsedagspresent, julklappar, vardagliga presenter osv osv och jag har alltid varit den som kommer med en riskokare i present haha.. Jag är inte så himla duktig på presenter med andra ord så igår ville jag ge tillbaka och visa hur mycket han betyder för mig.
 
Det började för några veckor sedan när jag hittade en hemsida där man kunde göra en egen bok. Så jag satte mig ner och börja pyssla på hemsidan med det och efter några timmar hade jag skapat en personlig bok som jag sedan beställde. I boken så har jag skrivit mycket personliga saker till min pojkvän som bara han och jag har. Själva tanken med boken är att jag verkligen ville upplysa han om hur mycket saker betyder för mig som han gör.
 
Jag gjorde även iordning en god middag och efterrätt. Dukade upp allt och tände ljus och det blev så himla mysigt! På kvällen gick vi även till hans mamma för att träffa min pojkväns systers barn som kommit från göteborg. Är supernöjd över dagen och den kunde inte blivit mer perfekt. 
 
Jag fick dessutom finaste rosarrangemanget av honom med en ask choklad. Gud så lyckligt lottad jag är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR