Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag ska på...

    ·  Älskade dagar
..ED SHEERAN!! Kan knappt förstå att jag ska få se en av mina största idoler för första gången!
 
 
Förra året satt jag och min bästa vän Cindi och kollade på biljetter till hans konsert för i år men vi tvekade och hade inte riktigt pengar för att köpa dem just då och sen rann det ut i sanden och biljetterna försvann lika så.. Jag tänkte väl mest att aja, jag får väl se han någon annan gång i livet..
 
I söndags kväll skrev Cindi " hallå är du vaken" var på jag svarar ja. Hon ringer på en gång och jag tänker "va fasen har hänt nu haha" hon bara "Det finns biljetter till Ed sheeran som jag hittat, ska vi gå?! Jag bokar nu på en gång!!" Jag blev nog lite i chock men jag sa "ja absolut"
 
Det är först nu efter några dagar som jag verkligen förstår att jag faktiskt ska få se Ed sheeran! Jag är superlycklig och det ska bli jätte jätte kul att få gå på detta med min bästa vän som älskar hans musik lika mycket som jag gör!
 
Jag har alltid sagt att jag inte är en konsert person egentligen men det finns några få artister som jag ska bocka av ifrån min lista och Ed sheeran var såklart en av dem. De andra som jag sagt att jag vill se innan jag dör är: Beyoncé, Sia, Eminem.. Lady gaga har jag redan sett och hon var också med på listan!
 
Vi ses på Ullevi i sommar!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR