Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Go muscles go!

    ·  Träning/Inspo
Hej och godkväll. Ligger utmattad i soffan efter en underbar dag! Idag har det ju varit alla hjärtans dag och jag har haft det supermysigt verkligen, men gör ett inlägg med bilder imorgon tänkte jag!
 
Slutade tidigt idag så jag hann köra ett bra gympass idag också. tredje passet för denna vecka och det känns bra! Eftersom jag visste att jag skulle ha big time cheat day idag så ville jag träna idag för att förbränna en del liksom så jag körde biceps, triceps, mage och bröst. Några få övningar på varje muskelgrupp och det gick superbra! Avslutade passet på löpbandet med pw och lite jogging i 20min.
 
Kan verkligen se att musklerna börjar växa och bli synligare och synligare och jag märker som mest på överdelen av mig kropp så som min rygg, axlar, och armar och det är supernajs tycker jag! Känner mig stark liksom.
 
 
 
Ljuset på dessa bilder är ju verkligen inte de bästa då det reflekteras rakt över mig meen skit samma. Man ser iallafall att lite muskler finns det att hehe.
 
Ska börja jobba tidigare imorgon än vad som var tänkt så får se om jag tränar imorgon. Borde göra det men sovmorgon lockar ganska så mycket nu när man gått upp 3 eller 4 på morgonen i några dagar hehe. Ska dessutom jobba tidigt både fredag och lördag och endast vara ledig söndag och sen köra 6 jobbdagar i sträck igen som behöver vilan ganska mycket känns det som.. men o andra sidan vill jag verkligen nå mina mål när det kommer till min kropp och eftersom jag verkligen unnat mig idag med gottigheter så borde jag verkligen.. Gud vilken kamp det ska vara haha. Vi får se helt enkelt! Annars så MÅSTE jag träna på fredag helt enkelt!
 
 
 
Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag för det har jag!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR