Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bubbel fredag & Våffel lördag

    ·  Älskade dagar
Hej på er! Lördag eftermiddag och vi ska om ett tag åka iväg till Karlstad och äta god middag och se på bio med två av våra vänner. Det ska bli riktigt mysigt och jag är huuungrig!
 
Igår kväll gick jag och bestie Cindi på Fifty shades freed och den var superbra! Bäst av de andra två filmerna måste jag säga. Därefter åkte vi hem till mig och åt räkor och drack bubbel. Vi hamnade framför soffan där vi åt mera gott och somnade innan 1 på natten vilket var riktigt sent för mig haha men jag är ju ledig i helgen så det var skönt att få sova ut imorse!
 
 
Jag och david gjorde goda våfflor till frukost också och GUD SÅ GOTT DET VAR! Har verkligen följt mitt kostschema till punkt och prickar hela veckan så därför ser jag till att unna mig riktigt både igår och idag. Vi har även bokat vårt boende idag på Koh lipe som vi ska till i Thailand och även om det var DYRT att bo på denna ö är jag så fruktansvärt glad över det hotellet vi valde. Jag ska för första gången få bo i en "finare" bungalow så längtar ännu mer nu tills vi åker! Även bokat inrikesflyg från chiang mai också så nu börjar vår resa och reseplaner gå ihop. KUL!
 
 
 
Ha en fin lördag!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR