Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Paket ifrån Beautylish.com

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej på er! Hoppas ni har en fin fredag. Jag slutade tidigt idag och har inte gjort så mycket mer än att jag drog ett bra gympass förut. Nu sitter jag i soffan och försöker vila upp mig inför mycket jobb som sker i helgen samt hela nästa vecka! 
 
Igår kom äntligen mitt paket som jag beställde för några veckor sen med sminket! ååh så himla kul och kan knappt vänta tills jag får använda det! Nedan ser ni vad som fanns i paket och bilder på sakerna.
 
 
 
 
Kolla så fint inslaget alla saker var i paketet! (zpaletten var som sagt tom när jag fick den men har satt in mina skuggor i den nu)
 
Första saken var en highlighter ifrån Jeffree Star. Den var verkligen superfint på! Och jääädrar så stor den var haha!
Det andra var ett läppstift ifrån samma märke i färgen "daddy"
 
Sen en sak ifrån Inglot som kallas för duraline och detta kan man använda till att mixa ögonskuggor för att de ska bli vattenfast och få en mycket skarpare färg. Passar perfekt till glitter och det var därför jag köpte den!
Ett löspuder ifrån Rcma. Har hört talas om det och jag behöver alltid puder eftersom jag använder det till min dagliga bas!
Nedan ser ni paletten som jag nu satt in mina skuggor i. Hade en del att sätta in i så den passade perfekt! Bland annat är det skuggor ifrån Marykay som jag haft sen ett tag tillbaka. Har inte använt dem på såå länge eftersom dem legat i en låda en och en liksom men hoppas på att få användning för dem igen nu när dem är samlade!
 
Ännu ett löspuder ifrån Inglot. Detta har jag sen innan och jag äälskar att använda det till att sätta min concealer och ljusa upp områden i ansiktet.
Sist men inte minst två stycken glitterlös skuggor och wooow för den blåa alltså! SER NI? Så jädrans vacker. Dem har jag swatchat på min hand och under hade jag då dethär duraline ifrån Inglot.
'De två sista bilderna är på själva skuggan och övre bilden är med blixt och undre utan blixt.
 
 
Är supernöjd över allt detta så värt varenda krona! Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen för imorgon väntas det långdag på jobbet. Ha en fin helg!
 
♡Marie Bergman♡
Skrivet: 2017-05-12,  kl. 19:13:31 Blogg:  http://livetiluxemburg.se/

Ja den blåa var riktigt riktigt fin!! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR