Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mellis + gympass

    ·  Träning/Inspo
Hej! Nu är gympasset avklarat och det fick bli 20min crosstrainer, lite biceps och triceps samt 10min cykel! Solen skiner och livet känns på topp! Älskar när vädret är bra för då blir jag glad och positiv. Trivs så mycket bättre med vår och sommar än med skitvintern som vi tyvärr får uppleva typ 7månader om året.. Vill bo utomlands!
 
Detta åt jag efter gymmet och det smakade såå bra!
 
 
Denhär nya protein shaken ifrån Tyngre Barebells var så jädrans god! Längtar till att få smaka de andra smakerna. Sen lite nötter och en passionsfrukt. GOTT!
 
Nu har jag inte så mycket mer att hitta på idag än att laga mat senare. Pasta carbonara står på menyn.
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR