Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vad använder jag för kosttillskott varje dag?

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej på er! Har lagt mig i soffan igen efter att ha bakat två nyttiga varianter av chokladbollar och powerbars men dem får ni se i ett annat inlägg! Är helt slut för övrigt efter gympasset jag körde runt 1 förut och jäklar så bra det gick idag! Äntligen ett bra pass hehe. Körde ben och rumpa!
 
Jag tänkte visa er vad jag tar för kosttillskott varje dag nu för de kan ju vara kul att veta eller? hehe
 
Här nedan ser ni det som jag tar oftast varje dag. Beror lite på om jag tränar eller ej.
Det första vi kan börja med är ett protein ifrån myprotein.se som jag beställde för några veckor sen. innan det tog jag ett annat protein. Detta blandar jag med lite vatten EFTER varje träningspass jag kört. En portion innehåller typ 100 kalorier så det är inte jättemycket vilket jag tycker är bra men ändå bra med protein.
Det andra är en pwo som man också blandar i vatten och det tar jag 30 min innan jag ska träna då den innehåller bland annat koffein som ger mig energi för ett träningspass. Den jag har kommer ifrån pour femme och i smaken peachberry. Den här har jag använt i flera år och tycker dem passar mig bäst då det inte sticker i händerna osv som vissa pwoer kan göra.
Sen har vi en bcaa ifrån "Prime nutrition" i smaken ferraribilar och den här mina vänner är så himlans god! Den smakar precis som ferraribilar godisen och den här kan man dricka lite när som man jag brukar blanda en skopa med vatten och dricka under träningspasset eller efter ett pass. Bcaa hjälper dig att orka lite längre på träningspasset och hjälper musklerna så dem inte blir lika trötta när du kör.
Dessa cla tabletter är något som jag nyligen börjat ta och dem här tar jag 2st varje morgon innan frukost och dem ska hjälpa mig att förbränna snabbare typ. Är inte så jätte insatt i dem men dem ska vara bra för din kropp helt enkelt haha! Dem är också ifrån myprotein.se
Sista kosttillskottet jag tar är dessa maxosol tabletter och dem här äter jag enbart för att vi snart ska till thailand. Min hy är väldigt ljus och jag har fräknar så när jag åker utomlands brukar jag alltid 4-6 veckor innan börja ta såna här tabletter 1 om dagen och det dom gör är att skydda min hy lite extra när det kommer till solen. Dem innehåller betakaroten som gör så att man blir brunare och skyddar inifrån mot solen. Jag äter även dessa under tiden jag är utomlands och dem har funkat för mig!
 
Så det var mina kosttillskott som jag tar nästan varje dag. Tar ni något som hjälper er på traven inom livet eller träning?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR