Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Trött träning

    ·  Träning/Inspo, Vardag

Hej på er! Hoppas ni har en fin dag. Själv ligger jag i soffan och tar igen mig lite. Idag är jag riktigt jävla trött om man får uttrycka sig så haha. Ändå har jag sovit riktigt bra och eftersom jag börjar jobba senare idag har jag ju även fått sovmorgon men lika trött är jag ändå.. 


Gick iväg till gymmet imorse vid 10 men det blev inget bra pass tyvärr. Mådde illa och kände mig allmänt svag men tog mig igenom 30 min cardio på bandet och sen lite basövningar med överkroppen. Pass 8/19 gjort. Snart hälften klaaaart! Yeyy.

Har även börjat dricka detox te igen. Tog första igår O de står att man bör dricka det 1-2 gånger om dagen så ska försöka göra det två gånger. De står även att det är viktigt att man dricker massa vatten också när man kör detoxte så kämpar för fulla muggar med att få i mig ca 2liter per dag. Vi får se om det gör någon skillnad!

Mätte runt höften och lår idag för att se om de minskat något för dem ställerna på kroppen är dem jag har svårast med att minska mennnnn jag hade faktiskt minskat där! Ca 2cm på varje vilket känns så himla grymt! 

Nu ska jag fortsätta chilla i soffan och sen blir det lite jobb. Puss! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR