Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

River Island, Sephora mm.

    ·  New things, Älskade dagar
Heeej! Nu har jag landat hemma igen efter en kort visit i Stockholm med familjen. Det har varit superkul och imorse åkte vi iväg ifrån Stockholm och stannade av vid Örebro för en shoppingtur. Tyvärr tyckte jag inte om utbudet av affärer där så hade gärna tagit en shoppingtur i Stockholm idag också men men hehe. Vi hade det trevligt och lite fick jag med mig hem!
 
Innan jag åkte iväg till Stockholm var det en del saker jag skulle leta efter när det kom till shopping och jag fick faktiskt med mig allt som jag skulle köpa. Älskar när man hittar det man söker! Eftersom vi snart ska till Thailand så visste jag att jag behövde någon form av shorts eftersom inga ja har här hemma passar. Jag behövde även ha lite bas smink som tagit slut och sen ett par nya löpar/träningsskor som jag vill gå i där nere samt träna i här hemma. Allt fann jag och ni ska få se vad jag köpt här nedan.
 
Lagerhouse hittade jag ett block med dagar och todolist som man liksom kan riva av och typ sätta upp på kylskåpet. 69kr. // Ett doftljus i doften "Freshly made donuts" som doftar såå gott! 39kr.
 
På Eleven där vi hittade parfymer för 10kr/st och dem doftade faktiskt väldigt gott så dem fick följa med hem.
På H&M hittade jag en supermysig beige tröja med snörning på varje sida. 349kr tror jag den kostade. // En travelsize batiste torrshampoo som jag ska ha med på resan.
 
 
I stockholm på River Island, två stycken croptops i svart och grå för 149kr tillsammans. // Ett par aasfeta solbrillor i rosa/roséguld för 179kr som också ska med på resan alltihop!
 
På Sephora köpte jag en ny concealer ifrån Kat von D, 265kr // En ny mascara ifrån Benefit 275kr // Och sen en ny primer ifrån Sephoras egna märke 125kr. (Hade på mig allt idag och än så länge älskar jag produkterna eftersom jag innan aldrig provat dessa)
 
 
På Zara hittade jag ett par snygga men vanliga jeansshorts. 99kr på resan. Som hittat!
 
Sen till mina nya lovers! På Intersport köpte jag mig äntligen ett par nya running/träningsskor och dessa heter "Nike air zoom vomero 12" och dem hade precis kommit in och är en ny form eller vad man ska säga. Det kostar ju tyvärr om man ska ha bra skor men eftersom jag tränar så mycket och dem jag har sen innan är typ 3-4 år gamla så kände jag att det var dags att byta upp sig lite. 1399kr. Längtar redan tills imorgon då jag ska få träna i dem!
 
 
Är sjukt nöjd över allt jag fick med mig hem och många (eller typ allt) kommer jag ta med mig på resan. Nu känner jag mig mer än redo att bara sätta mig på flyget och lyfta hihi.
 
Godnatt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR