Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Myprotein.se - nya kosttillskott inhandlat

    ·  New things, Träning/Inspo
Hej och godkväll (natt) hehe. Sitter äntligen nedsjunken i soffan efter en härlig dag med både jobb och mys hemma hos min pojkväns mamma med mat och tv.
 
Äntligen dags för min lediga helg och det firar vi med att vara uppe lite senare än vanligt och imorgon lite sovmorgooooon yeyy! Ska även få in ett gympass imorgon och sen på kvällen kommer två vänner till oss hit. mys!
 
I torsdags så fick jag hem mitt paket som jag beställt ifrån www.myprotein.se för ca en vecka sedan. Här nedan får ni se vad som fanns i det!
 
Jag är väl inte superduktig på kosttillskott och sånt men en del kan jag.  Det fick bli bland annat proteinpulver i smaken salted carmel, ny bcaa, proteinpannkak mix, mugcake mix, några sample med proteinsoppa och proteinpulver och sen en burk med CLA kapslar.
 
Mugcake hittar ni HÄR och har ni någon gång gjort egen "onyttig mugcake"? Sån kladdkaka i mugg som man kör i micron. Så ska denna vara fast betydligt nyttigare och full med protein. Jag provade faktiskt den idag men lyckades tyvärr inte riktigt med konsistensen även om jag gjorde om det två gånger. MEN den smakade fortfarande god i fast form och med lite jordnötssmör på så har du en riktig god craving om du är som jag och är supersugen på choklad HELA tiden haha..
CLA kapslarna hittar ni HÄR och det är väl dem här jag kan "minst" om. Det jag har läst mig till är iallafall att man ska ta dem 1-3 gånger per dag och man tar 1-2 tabletter varje gång innan måltid och detta ska vara bra för den som vill gå ner i vikt osv. På sidan står det såhär: CLA är en naturligt förekommande omega-6-fettsyra som spelar en viktig roll för människans hälsa.
BCAA hittar ni HÄR och den här har jag nu också testat men jag måste tyvärr medela att smaken jag valde gjorde mig riktigt besviken. Dem luktar supergott men har jävligt skum färg och smakar SKIT! den är så fruktansvärt söt och har en riktig konstgjord smak vilket gör den helt odrickbar tyvärr. Jag tog raspberry lemonade som låter att den skulle kunna vara syrlig och god men nej.. inte! Bcaa är iallafall bra att inta innan, under och eller efter ett gympass. De hjälper musklerna att återhämta sig. Jag har redan en asgod hemma så får väl fortsätta köra på den som jag har hehe.
Ni hittar proteinpulvret HÄR och jag tog i smaken salted caramel. Låter så jädrans gott visst!? Har inte hunnit smaka men ska göra det imorgon efter gympasset så ni får en liten update senare om den!
Sen köpte jag ju även protein pannkaksmixen och den gjorde jag iordning igår och den blev riktigt riktigt bra måste jag säga! Lätt att steka och smakade inte "protein" så som vissa såna där saker kan göra. Den smakade liksom pannkaka. Men de får ni se på bild i ett annat inlägg! Och som sagt tog jag även några portionspåsar med proteinsoppa och två andra smaker av proteinpulvret.
 
Det är väldigt billigt på hemsidan och allt som jag beställde gick på under 450kr vilket är asbra priser tycker jag! De tog lite längre tid att få sakerna levererat men ca en vecka tog det. Jag kommer absolut beställa från hemsidan igen och speciellt pannkaksmixen och jag hoppas verkligen att proteinpulvret är gott också.
 
Har ni tips på någon god billigare bcaa så tar jag tacksamt emot det!
 
Ha det underbart så hörs vi snart! PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR