Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Looooove mondays!

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej på er! Måndag idag, ny vecka nya tag! Nu för tiden älskar jag mina måndagar. Det som gör dem så himlans bra är att jag oftast slutar tidigt varje måndag och har liksom hela dagen på mig att bara få vara med mig själv, gå till gymmet och sånt.
 
När jag kom hem imorse gick jag till H&M och provade en massa kläder. De som fick följa med hem var ett par jeanstights, ett par träningstights, en vit basic tshirt och ett svart basic linne. Är så nöjd över kläderna och jag handlade upp för dem sista pengarna på mitt presentkort så betalade inget själv vilket känns underbaaaart!
 
När jag kom hem åt jag lunch och sen började jag kolla på gåsmamman. Somnade sen i lite över en timme och sen dammsög jag lägenheten. Därefter bar det av till gymmet där jag invigde mina nya tights från h&m och även mina nya nike skor som jag köpte i Stockhooolm. Körde rumpa och ben samt lite cardio på slutet. Riktigt bra pass måste jag säga! Pass 18/19 är gjort och jag lär få in några till träningspass den här veckan så kommer gå över mitt mål, yeeyy!
 
Visst är skorna och tightsen ursnygga? Jag har verkligen börjat älska vitt och svart tillsammans i träningskläder!
 
 
 
 
Ikväll ska vi laga matlådor och sen förhoppningsvis färga min utväxt. Köpte ju en färg för några veckor sen men den verkade inte göra sitt tyvärr.. För de ser ut som om ja har utväxt som fan igen och färgen blev inte ens så mörk som jag ville ha den så får hoppas det blir bättre idag. Det är så skönt med nyfärgat hår när man åker utomlands för jag brukar oftast ha uppsatt hår då de är så jädrans varmt och har man utväxt är det så himla fult tycker jag haha.
 
Imorgon är jag leeeedig så då ska jag fixa lite här hemma och självklart träna och då blir det cardio och basövningar som gäller!
 
PUSS!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR