Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Inspo of the day

    ·  Träning/Inspo
Helloo och godmorgon! Nu sitter jag åter igen här i soffan och försöker tagga till inför ett gympass såhär på morgonkvisten. Det är lika svårt idag och jag är lika trött men jag tänker alltid att jag mår ju så mycket bättre passet än om jag skulle skippa det liksom så därför pushar jag mig själv att orka när inte krafterna finns där än.
 
När jag är låg på energi eller har tappat lite motivation när det kommer till hela träningsgrejen eller nyttighetsgrejen så brukar jag gå in på google.se söka på antingen "inspo" eller "fitspo" och sen klicka på bilder. Då kommer ett helt flöde upp med positiva och peppande citat, eller fina bilder.  Så då brukar jag sitta och scrolla där ett tag och läsa alla peppande ord som finns och det brukar faktiskt hjälpa mig att få tillbaka lite av min motivation.
 
Slänger in några bilder ifrån google som jag lånat så får ni se vad jag menar!
 
 
 
 
 
 
Här har ni några exempel på bilder som jag blir peppad och taggad till när jag ser dem. Dem påminner mig liksom känslorna man kan få efter tillexempel när man sprungit som jag gjorde igår på gymmet, eller att om jag tjatar att jag inte har tid att gå till gymmet så ska jag komma ihåg att en timmes träning är oftast bara 4% av min dag. Att jag ALDRIG ska säga "jag kan inte" för man kan alltid men oftast så väljer man att inte göra det bara.
 
Brukar ni också göra som jag och leta inspiration när eran tyder då och då?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR