Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Insaaaane fredags träning + Noccos nya smak

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej på er och godkväll! Klockan närmar sig halv 6 och idag jobbade jag till 12 och sen hem för att käka och ta en powernap. Runt halv 3 gick jag till gymmet för att göra mitt 13e gympass av 19 innan thailand och den här gången hade jag sån energi! Vet inte om det var för att jag drack den nya smaken ifrån Nocco eller för att jag var så himla pepp idag haha. Nocco har kommit ut med en ny smak vid namn "cassis" och den smakar svartvinbär och den var riktigt riktigt god. Har sagt det förut att jag är lite skeptisk till noccos smaker för att jag tycker att dem inte är så jättegoda men både skumtomten som kom ut i julas och nu denhär var riktigt riktigt goda! tummen upp på det.
 
 
På gymmet som sagt körde jag först 5min uppvärmning på crosstrainern och sen körde jag ca 45min styrka med fokus rumpa. Gjorde bland annat squats med fristång och även utfall med fristång. Kickbacks osv. La även in tre stycken axel övningar och avslutade med ett sjukt svettigt hiitpass på 20min på löpbandet där jag sprang 30 sek och vila 30 sek. Så höll jag på 15!! gånger och jag kan lova er att det rann svett!
 
Har ni hunnit prova den nya smaken? Den kom in på maxi idag nämligen i vår lilla stad!
Innan gympasset när man fortfarande såg bra ut hahaha...
 
Och efter passet. Helt slut och svettig men det var det värt! Känner mig utslagen just nu och det kommer kännas tungt att gå upp 04.00 imorgon för att jobba 06-16 en lördag men det ska jag allt klara av!
 
Resten av kvällen ska vi väl ta det lugnt så vi hörs senare! PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR